Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Palinić, N. (2022). ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467
Palinić, Nikola. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467
Palinić, Nikola. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467
Palinić, N. (2022). 'ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467
Palinić N. ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467
N. Palinić, "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU INA GRUPE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:408467