Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Kelava, D. (2022). SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA) (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322
Kelava, Danijela. "SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA)." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322
Kelava, Danijela. "SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA)." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322
Kelava, D. (2022). 'SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA)', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322
Kelava D. SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA) [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322
D. Kelava, "SUVREMENI TRENDOVI U PRODAJI (PRODAJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA)", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:584322