Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Majić, V. (2022). ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042
Majić, Vlado. "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042
Majić, Vlado. "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042
Majić, V. (2022). 'ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042
Majić V. ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042
V. Majić, "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042