prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE

Majić, Vlado
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Majić, V. (2022). ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

Majić, Vlado. "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

Majić, Vlado. "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

Majić, V. (2022). 'ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 14.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

Majić V. ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2022 [pristupljeno 14.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

V. Majić, "ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA COCA-COLA KOMPANIJE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:367042

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.