Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Čeh, A. (2022). USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, Antonija. "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, Antonija. "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh, A. (2022). 'USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
Čeh A. USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735
A. Čeh, "USPOREDBA PROIZVODA KLASIČNIH TURISTIČKIH AGENCIJA I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:532735