Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Bolanča, M. (2022). ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360
Bolanča, Marin. "ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360
Bolanča, Marin. "ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360
Bolanča, M. (2022). 'ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360
Bolanča M. ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360
M. Bolanča, "ULOGA OSJETILNOG MARKETINGA U BRENDIRANJU NA PRIMJERU NBA-a", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:117360