Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Rejo, T. (2022). INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517
Rejo, Tamara. "INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517
Rejo, Tamara. "INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517
Rejo, T. (2022). 'INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 20.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517
Rejo T. INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2022 [pristupljeno 20.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517
T. Rejo, "INFLUENCERI KAO ENG. NUDGING ELEMENT U MALOPRODAJI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:629517