Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Mamić, M. (2022). KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, Matija. "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, Matija. "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, M. (2022). 'KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 20.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić M. KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2022 [pristupljeno 20.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
M. Mamić, "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629