Ercegović, I. (2021). STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043
Ercegović, Ivana. "STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043
Ercegović, Ivana. "STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043
Ercegović, I. (2021). 'STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 26.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043
Ercegović I. STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2021 [pristupljeno 26.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043
I. Ercegović, "STRATEGIJA TRŽIŠNE DIFERENCIJACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:933043