Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Trlin, M. (2021). SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin, M. (2021). 'SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
Trlin M. SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567
M. Trlin, "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567