Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citirajte ovaj rad
Čelan, V. (2021). INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352
Čelan, Virna. "INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352
Čelan, Virna. "INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352
Čelan, V. (2021). 'INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352
Čelan V. INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352
V. Čelan, "INTERNET MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU HOTELA BRIIG", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:724352