prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Ćorić, Zorana
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Ćorić, Z. (2021). UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Ćorić, Zorana. "UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Ćorić, Zorana. "UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Ćorić, Z. (2021). 'UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Ćorić Z. UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Z. Ćorić, "UTJECAJ KVALITETE USLUGE NA ZADOVOLJSTVO GOSTIJU U HOTELSKOJ INDUSTRIJI", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:078260

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.