Paginacija

"PICK AND PLACE" APLIKACIJA S INDUSTRIJSKIM ROBOTOM MITSHUBISHI RV-2F
"PICK AND PLACE" APLIKACIJA S INDUSTRIJSKIM ROBOTOM MITSHUBISHI RV-2F
Karlo Tomić
U ovom završnom radu će biti prikazane sve radnje potrebne za ˝Pick and place˝ aplikaciju s robotom Mitshubishi RV-2F. Aplikaciju izvršava industrijski robot Mitshubishi RV-2F, no postupci i programski kodovi su više manje jednaki za sve industrijske robote. ˝Pick and place˝ aplikacija u tehničkom svijetu opisuje program/radnju koja u svom radnom ciklusu vrši radnje podizanja/uzimanja (objekta) i potom radnje spuštanja/namještanja (objekta).
1641-SM I NJEGOVA PRIMJENA
1641-SM I NJEGOVA PRIMJENA
Marin Jerončić
Danas se sve više napušta analogni prijenos informacija i teži se digitalizaciji svih dijelova telekomunikacijske mreže. Osnova digitalnog prijenosa je vremensko multipleksiranje i PCM (Pulse code modulation). Od digitalnih sustava prijenosa prevladavaju PDH i SDH hijerarhija. U ovom završnom radu je objašnjna SDH hijerarhija te topologije SDH mreže. Tema ovo grada je uređaj SM1641 za koji su opisane sve pripadajućekarticama. Uz opis SM1641...
2D IGRA RAZVIJENA U FLUTTER OKRUŽENJU
2D IGRA RAZVIJENA U FLUTTER OKRUŽENJU
Antonio Šabić
Ovaj završni rad obuhvaća opis izrade 2D igre napisane u Flutter okruženju. U radu su definirana pravila igre, arhitektura izrađene aplikacije, pojedine cjeline koje čine logiku aplikacije i ostale postavke projekta. Također je opisana i svaka korištena komponenta Flame biblioteke na kojoj se zasniva aplikacija. Kroz rad se projekt opisuje od općeg vida aplikacije prema konkretnim elementima koji je čine. To je napravljeno u svrhu da čitatelju bude što...
3D IGRA TETRIS
3D IGRA TETRIS
Ana Ramljak
Cilj ovoga završnog rada je izrada 3D logičke igre Tetris. Igru može igrati jedan igrač koji pomjera i okreće različite oblike koji padaju sa vrha polja za igru. Cilj je da se oblici slože sa što manje praznog prostora. Ukoliko se popuni jedan red on se poništava i dobiju se bodovi. Igra završava ako se napuni stupac. Za izradu igre korišten je 3D grafički pogonski alat igre (engl. game engine ) Unreal Engine verzija 4.27.2 ...
5G MOBILNE TEHNOLOGIJE I NJIHOV UTJECAJ NA LJUDSKO ZDRAVLJE
5G MOBILNE TEHNOLOGIJE I NJIHOV UTJECAJ NA LJUDSKO ZDRAVLJE
Matej Nosić
Cilj ovog rada je bio odrediti štetnosti 5G zračenja i utjecaju na ljudsko zdravlje. Osim pozitivnog napretka tehnologije mora se ispitati i njena negativna strana. U današnjem životu svakodnevno dolazi do interakcije sa EMV zračenjem i elektromagnetskim zračenjem, kako umjetnim tako i prirodnim izvorima. Kako bi to mogli razumjeti moramo shvatiti mrežnu arhitekturu i obratiti pažnju na sve dijelove RF spektra. Pojavom 5G tehnologija u našem okolišu neće ...
ACFR VODIČI
ACFR VODIČI
Mijo Šabić
Tema ovog završnog rada su “ACFR vodiči”. Radi se o zadnjoj generaciji visoko-temperaturnih niskoprovjesnih (HTLS) vodiča tipa ACFR – engl. Aluminium conductor fiber reinforced. Za početak opisat će se koja je, općenito, uloga vodiča u elektroenergetskom sustavu. Navesti će se povijest ove vrste vodiča, kao i njegova primjena. Također, opisat će se usporedba novorazvijenih ACFR vodiča i postojećih ACSR vodiča koji se trenutačno koriste u ...
AGENCIJE ZA KREDITNI REJTING I FINANCIJSKA KRIZA
AGENCIJE ZA KREDITNI REJTING I FINANCIJSKA KRIZA
Marina Vuković
Osnovna uloga agencija za kreditni rejting je omogućiti simetrične informacije između izdavatelja financijskog instrumenta i potencijalnog investitora. Ukupnost svih informacija i predviđanja izražavaju se rejting ocjenom ili razredom koji mogu biti investicijski i špekulativni. Rejting agencije su privatne kuće koje dodjeljuju rejtinge državama i korporacijama koje ih ujedno i plaćaju kako bi dobile svoj rejting što dovodi u opasnost od sukoba...
AKADEMSKA MOBILNOST: PREDNOSTI I NEDOSTACI
AKADEMSKA MOBILNOST: PREDNOSTI I NEDOSTACI
Nika Cipriš
Ovim radom nastoji se opisati pojam akademske mobilnosti, te predočiti sve prednosti i nedostatke studentske razmjene. Pojam akademska mobilnost podrazumijeva boravak studenata, nastavnika ili nenastavnog osoblja visokih učilišta na drugom visokom učilištu u svrhu studiranja, profesionalnog usavršavanja ili rada. Studentska mobilnost nudi doživljaj drugačije okoline i iskustva učenja, što potiče razvijanje novih kulturnih, društvenih i ...
AKTIVNOSTI HOTELSKE PRODAJE I MARKETINGA TE NJIHOV UTJECAJ NA POSLOVANJE HOTELA
AKTIVNOSTI HOTELSKE PRODAJE I MARKETINGA TE NJIHOV UTJECAJ NA POSLOVANJE HOTELA
Anamarija Raguž
Hotelijerstvo je djelatnost koja se bavi pružanjem usluga smještaja, te dodatnih usluga ovisno o količini smještajnog kapaciteta i kategoriji hotela. Prodaja usluga ovakve vrste je neopipljiva, stoga je prodaja usluga noćenja posao koji je dosta složeniji nego li prodaja nekoga predmeta. Kako bi se neopipljiv proizvod prodao jako je važno strateško planiranje, dobra organizacija posla, ali i visoka kvaliteta usluga. Kvaliteta usluga i marketing diktiraju ...
AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA
AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA
Ivana Kandić
Upravljanje ljudskim potencijalima bitna je menadžerska funkcija u poslovanju poduzeća koje brine o sebi i svojim zaposlenicima. Ovo je jedna od disciplina usmjerena ka unaprjeđenju razvoja i trajne invencije ulaganjem u ljudski kapital. Glavna zadaća upravljanja ljudskim potencijalima je da otkrije, razvije i pokrene ljudske potencijale, naglašavajući važnost da pri tom rad i osobna ulaganja zaposlenika ne predstavlja frustracije, nego zadovoljstvo. Zaposlenici su...
ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI
ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI
Miljenko Bojčić
Digitalni marketing relativno je nov oblik marketinga koji koristi različite tehnološke kanale da bi dosegao potencijalnog potrošača. Ovaj oblik marketinga dobiva na sve većem značaju i razvoju iz godine u godinu. Iz tog razloga taj marketinški kanal postaje nezaobilazan komunikacijski alat za gotovo sva poduzeća i brendove. Jedan od brendova u Hrvatskoj koji svoju aktivnost digitalnog marketinga shvaća iznimno ozbiljno su i Rimac Automobili. Analiza načina ...
ALATI ZA ANALIZU I NADZOR MREŽNOG PROMETA (WIRESHARK I ETTERCAP)
ALATI ZA ANALIZU I NADZOR MREŽNOG PROMETA (WIRESHARK I ETTERCAP)
Ana Kusić
Računalne mreže su temelj na kojem se gradi tehnologija budućnosti, a u osnovnoj teoriji podrazumijevaju dva i više povezanih uređaja koji međusobno komuniciraju s ciljem dijeljenja informacija i podataka. Ukupna količina mrežnih paketa koji prolaze kroz računalnu mrežu nazivamo mrežnim prometom. Praćenje i analiza mrežnog prometa predstavlja hvatanje i rad s uhvaćenim mrežnim paketima kao i uvoz i izvoz paketa. U ovom završnom radu izlaže se ...

Paginacija