Plazonić, N. (2020). INBOUND MARKETING (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349
Plazonić, Nikica. "INBOUND MARKETING." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349
Plazonić, Nikica. "INBOUND MARKETING." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349
Plazonić, N. (2020). 'INBOUND MARKETING', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 29.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349
Plazonić N. INBOUND MARKETING [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2020 [pristupljeno 29.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349
N. Plazonić, "INBOUND MARKETING", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:504349