specijalistički diplomski stručni
MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO

Vidaković, Josip
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Vidaković, J. (2020). MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

Vidaković, Josip. "MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

Vidaković, Josip. "MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

Vidaković, J. (2020). 'MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

Vidaković J. MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

J. Vidaković, "MILENIJALCI GENERACIJA KUPACA-UTJECAJ NA PROMJENU STRATEGIJE TRGOVCA NA MALO", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:529436

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.