Ždero, M. (2020). UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107
Ždero, Mateo. "UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107
Ždero, Mateo. "UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107
Ždero, M. (2020). 'UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 26.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107
Ždero M. UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2020 [pristupljeno 26.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107
M. Ždero, "UTJECAJ TRGOVINSKOG RATA NA KORPORACIJE-PRIMJER HUAWEI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:709107