prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU

Peroš, Tonka
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Peroš, T. (2019). UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, Tonka. "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, Tonka. "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, T. (2019). 'UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 21.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš T. UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2019 [pristupljeno 21.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

T. Peroš, "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.