Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Samardžić, J. (2019). SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, Jelena. "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić, J. (2019). 'SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
Samardžić J. SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789
J. Samardžić, "SPECIFIČNOSTI PONAŠANJA KUPACA U E-TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526789