Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Reić, D. (2024). E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810
Reić, Duje. "E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810
Reić, Duje. "E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810
Reić, D. (2024). 'E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810
Reić D. E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810
D. Reić, "E-MAIL MARKETING I NJEGOVA ULOGA U USPJEŠNOJ ONLINE KOMUNIKACIJI", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:003810