prikaz prve stranice dokumenta ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA

Janjić, Katarina - Carmen
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Janjić, K. C. (2021). ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, K. C. (2021). 'ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić KC. ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

K. C. Janjić, "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.