Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam
Citirajte ovaj rad
Janjić, K. C. (2021). ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510
Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510
Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510
Janjić, K. C. (2021). 'ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510
Janjić KC. ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2021 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510
K. C. Janjić, "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510