Karamarko, T. (2021). MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881
Karamarko, Tea. "MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881
Karamarko, Tea. "MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881
Karamarko, T. (2021). 'MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, citirano: 20.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881
Karamarko T. MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d. [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije; 2021 [pristupljeno 20.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881
T. Karamarko, "MARKETING ODNOSA NA PRIMJERU PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d.", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:526881